خسارت بیمه مسافرتی بیمه ایران

راهنمای خسارت بیمه مسافرتی بیمه ایران 

– در صورتی که بیمه‌ شده در خارج از کشور اقدام به اعلام خسارت نماید بیمه‌ شده به دفاتر آکسا و مفری مراجعه کرده و پس از اعلام خسارت ، مبلغ تایید شده آن را دریافت می‌نماید.
– در صورتی که بیمه ‌شده بعد از بازگشت به ایران اقدام به اعلام خسارت نماید بیمه‌ شده به اداره خسارت بیمه‌ نامه‌های درمان مراجعه نموده و نامه اعلام خسارت (شامل شرح ماوقع) را تحویل می دهد.
مدارک مورد نیاز اعلام خسارت پزشکی : اصل پاسپورت ، اصل بیمه نامه ، اصل مدارک پزشکی و صورتحسابهای بیمارستانی ، تکمیل فرم اعلام هزینه ، اصل استعلام نرخ ارز از امور ارزی
مدارک مورد نیاز جهت اعلام خسارت به چمدان مسافر : اصل نامه هواپیمایی ، بلیط هواپیما ، فاکتور خرید مایحتاج اولیه و لباس


چاپ   ایمیل

درباره ما ( نمایندگی بیمه ایران حسینی کد:۵٣۶۴ )

کارشناس ، مشاوره و صدور انواع بیمه نامه
 

۶۶٧٩٨١٨۴ - ۶۶٧٨٢٣١۶ - ۰٩١٢٣۵٨٨١٧۵


نمایندگی بیمه ایران – کد ۵٣۶۴ (حسینی) يكى از نمایندگان درجه یک و فعال شرکت بیمه ایران است که از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در رشته های بیمه مسئولیت، مهندسی، باربری، مسافرتی، حوادث، آتش سوزی، اتومبیل، عمر و سرمایه گذاری آغاز نموده است. و در حال حاضر کلیه خدمات بیمه ای و به همراه ارائه خدمات مشاوره بیمه ای را به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی نیازمند خدمات بیمه ای،ارائه می دهد.
این نمایندگی در تلاش است خدمات خود را با استفاده از فناوری های مدرن مورد استفاده در بیمه و نیز به شکل مورد نظر مشتریان ارائه کند. این نمایندگی از نیروهای متخصص و توانمندی استفاده می کند و مردم داری و مشتری مداری را به عنوان فلسفه های اصلی کار خود برگزیده است.